logo

Super Bowl-ul publicitarilor

Super Bowl 51 va rămâne în istoria fotbalului american drept un clasic, alternând agonia și extazul pentru fanii ambelor echipe, într-un meci în care The Atlanta Falcons și The New England Patriots au avut nevoie de primele prelungiri din istoria Super Bowl-ului pentru a stabili un câștigător definitiv. Într-un meci în care Atlanta a condus cu 28-6 până spre sfârșitul ultimei reprize și un New England Patriots care a reușit să revină spectaculos și să câștige prin sudden death, este clar că în acest an majoritatea atenției a fost ațintită către jocul propriu-zis.

O  altă bătălie s-a dus încă dinaintea începerii Super Bowl-ului, în săli de brainstorming și de creație, unde agențiile de publicitate au încercat să vină cu idei cât mai originale, pentru a putea, la rândul lor, să-și lase amprenta asupra acestui eveniment.

Nu doar presiunea pusă pe jucători a fost uriașă, ci și cea asupra agențiilor. Pentru a putea rula 30 secunde de reclamă în timpul pauzelor, publicitarii au fost nevoiți să plătească în jur de 5.5 milioane de dolari. Dar asta nu a oprit brandurile să se facă auzite.

De la nelipsitele reclame pentru mașini, la promo-uri pentru seriale, iată câteva dintre cele mai apreciate spoturi video ale Super Bowl-ului din acest an, conform numărului de vizualizări și de voturi ale spectatorilor:

 

Stranger Things Season 2 Promo – Netflix

 

 

 

 

Born the hard way – Budweiser

 

 

 

Wix.com – Wix

 

 

 

 

 

Bai bai bai – Bai Antioxidants

 

 

 

 

Cleaner of Your Dreams – Mr. Clean

 

 

 

 

Kia Niro – Kia

 

 

 

 

Grace – Logan

 

 

 

 

Jungle Hero – Old Spice

 

 

 

 

AvoSecrets – Avocados From Mexico

 

 

 

 

#Punished – T-Mobile

 

 

 

 

 

Comments are closed.