logo

E februarie, brandurile vor să iubești

Săptămâna trecută ți-am împărtășit câteva dintre cele mai populare reclame prezentate la ediția Super Bowl din acest an.

În această săptămână, ți-am pregătit o nouă listă de spoturi video. De această dată, este vorba despre reclamele video inspirate de un alt eveniment anual care se află în topul subiectelor de discuție: Valentine’s Day. Nu o spunem noi, ci statisticile:

 

 

An de an, în preajma lunii februarie, brandurile se întrec în campanii publicitare pentru a atrage atenția publicului țintă. Și nu e de mirare: cumpărăturile pentru cadourile dăruite pe 14 februarie cresc cu peste 1 miliard $ în fiecare an.

Și volumul de cumpărături online a crescut simțitor, un motiv în plus să te gândești la o investiție în website-ul tău:

  • sumele de bani cheltuite în magazinele online sunt cu 31% mai mari decât cele cheltuite în magazinele fizice
  • 71% dintre cumpărători sunt de părere că e mai avantajos să cumpere online, decât din magazinul fizic
  • 72% dintre cumpărători se vor interesa mai întâi în mediul online despre produsele pe care intenționează să le achiziționeze din magazinul fizic

 

Iată o serie de tendințe observate în campaniile publicitare lansate de Valentine’s Day, care ajută brandurile să atragă atenția clienților:

 

Fii amuzant

M&M’S

 

Topshop & Topman Present

 

Dairy Queen

 

 

Fii romantic

Kwentong Jollibee Valentine Series

 

WestJet

 

 

Fii animat

Dumb Ways to Valentine

 

 

Animale: funcționează întotdeauna

Lenovo

 

 

 

 

 

Comments are closed.