Săptămâna trecută ți-am împărtășit câteva dintre cele mai populare reclame prezentate la ediția Super Bowl din acest an.
În această săptămână, ți-am pregătit o nouă listă de spoturi video. De această dată, este vorba despre reclamele video inspirate de un alt eveniment anual care se află în topul subiectelor de discuție: Valentine’s Day. Nu o spunem noi, ci statisticile:
An de an, în preajma lunii februarie, brandurile se întrec în campanii publicitare pentru a atrage atenția publicului țintă. Și nu e de mirare: cumpărăturile pentru cadourile dăruite pe 14 februarie cresc cu peste 1 miliard $ în fiecare an.
Și volumul de cumpărături online a crescut simțitor, un motiv în plus să te gândești la o investiție în website-ul tău:
- sumele de bani cheltuite în magazinele online sunt cu 31% mai mari decât cele cheltuite în magazinele fizice
- 71% dintre cumpărători sunt de părere că e mai avantajos să cumpere online, decât din magazinul fizic
- 72% dintre cumpărători se vor interesa mai întâi în mediul online despre produsele pe care intenționează să le achiziționeze din magazinul fizic
Iată o serie de tendințe observate în campaniile publicitare lansate de Valentine’s Day, care ajută brandurile să atragă atenția clienților:
Fii amuzant
M&M’S
Topshop & Topman Present
Dairy Queen
Fii romantic
Kwentong Jollibee Valentine Series
WestJet
Fii animat
Dumb Ways to Valentine
Animale: funcționează întotdeauna
Lenovo