logo

Marketing-ul conținutului arată că știi ce vorbești

Pe scurt, marketing-ul conținutului înseamnă să le oferi clienților tăi informații de calitate și relevante pentru ei, ca în final să se convingă că tu ești cea mai bună alegere pentru ei.

80%* din cumpărători se informează despre produsele pe care vor să le cumpere din articole, și nu din ce li se spune în reclame. Citind acele informații se decid mai ușor dacă vor cumpăra produsul respectiv sau nu.


De ce trebuie să alegi marketing-ul conținutului?


– site-urile companiilor care au și o secțiune de blog atrag mai mulți vizitatori. Gândește-te că scrii pe Google „cum se folosește un fier de călcat?” și primul rezultat e un articol de pe site-ul Philips fix despre ce ai tu nevoie să știi.
Traficul ridicat pe site înseamnă o vizibilitate mai mare și chiar interacțiune. Unii vor comenta, alții vor trimite articolul tău și prietenilor.

– ești văzut ca o autoritate atunci când oferi frecvent informații complete și de ajutor. Așa crește încrederea consumatorilor în tine și loialitatea față de brandul tău. Vor reveni mereu să afle ce ai mai scris, pentru că vor simți că scrii exact pentru ei, în funcție de interesele lor.

– conținutul de calitate înseamnă valoare pe care le-o oferi clienților tăi. Așa îi răsplătești pentru timpul pe care l-au petrecut pe pagina ta și îi convingi că produsele tale le aduc beneficiile pe care le caută.


Dar cum?


Tuturor ne plac poveștile, acesta fiind motivul pentru care tehnica storytelling-ului funcționează atât de bine în 2016.

Nu îți neglija clienții, trebuie să îi cunoști ca și cum ți-ar fi prieteni de-o viață. Vrei să știi ce nevoi, interese, valori și comportament de consum au. Ce părere au despre produsele tale, de ale competitorilor și despre piața pe care ai intrat.

Ei sunt destinatarii tăi, de aceea trebuie să le oferi informațiile care îi interesează. Ar trebui să simtă că au învățat ceva de la tine și că nu și-au irosit timpul pe site-ul tău, având tot timpul posibilitatea de a se întoarce pentru răspunsuri.


Pentru cine funcționează?


Cu un conținut de calitate, interesant, ai doar de câștigat, indiferent de cât de dezvoltată e afacerea ta.

Cea mai importantă cerință este să ai un site cu o secțiune de blog unde să publici frecvent conținut. De ajutor sunt conturile pe rețelele de socializare pentru că poți să distribui articolele tale și să încurajezi interacțiunea.

 

*Sursă statistici:

http://www.campaignium.com/blog/why-is-content-marketing-important-for-your-business/

Comments are closed.