logo

Clipurile call-to-action sau cum vinzi mai repede

Clipurile video sunt perfecte pentru a influența atitudinea clienților tăi. Vizualul împreună cu partea narativă și audio fac mesajul tău mai ușor de reținut. Odată ce le-ai atras atenția posibililor clienți, ai șansa să îi transformi în viitori clienți. Prin video le spui ce au de făcut în continuare.


Prin clipurile call-to-action, poți influența potențialii clienți să:

– viziteze site-ul tău
– se aboneze la newsletter
– cumpere din magazinul tău online
– se aboneze la conturile tale de social media
– apese butonul de like, share, comment
– se înscrie în concurs
– etc.


Cum incluzi îndemnul la acțiune într-un clip?


Cel mai important este să ai obiectivele bine stabilite. Ce vrei să obții prin videoclipul respectiv? Vizualizări, share-uri, comentarii, conversii?

Apoi, trebuie ca îndemnul la acțiune să se potrivească perfect cu clipul video, să facă parte din poveste. Cel mai bine este să te uiți la materialul final prin ochii unui posibil client. Ce impresie îți lasă? Este vreun mesaj care pare forțat și care nu are legătură cu povestea? Este o prezentare de produs generică?

În cazul în care lucrezi cu o agenție specializată pe creare video, atunci este bine să discuți toate aspectele de la început.

 

Metodele de introducere a call-to-action-ului (îndemnul la acțiune) în video:

– prin adnotări (fie pop-up, fie grafic): avantajul e că poți convinge printr-un click, dezavantajul este că deranjezi potențialul client printr-un pop-up. Din nou, amintește-ți că mesajul trebuie creat în așa fel încât să se potrivească cu întregul.

 

– prin descrieri sub clipul video: avantajul e că poți aduce informații în plus, dezavantajul este că trebuie să convingi din primele trei rânduri (de obicei, apare doar un fragment de text, urmat de „see more”).

charity CTA

 

– verbal: avantajul e că un îndemn la acțiune rostit de speakerul din clip pare mai natural pentru că nu întrerupe povestea.

 


Te îndemnăm să îndemni la acțiune


Un clip video bun este o experiență pentru clienți, pentru că stimulează emoțiile. Așa că e mult mai probabil să reacționeze la un call-to-action exact cum te aștepți. Echipa noastră te poate ajuta să maximizezi reacția publicului la video, în așa fel încât vei comunica exact ceea ce trebuie, atunci când trebuie, cui trebuie.

Comments are closed.